banner_di_pagina

Nutizie

L'ossigenoterapia iperbarica migliora e funzioni neurocognitive di i pazienti post-ictus - un'analisi retrospettiva

13 viste
HBOT

Sfondate:

Studi precedenti anu dimustratu chì l'ossigenoterapia iperbarica (HBOT) pò migliurà e funzioni motorie è a memoria di i pazienti post-ictus in a fase cronica.

Obbiettivu:

U scopu di stu studiu hè di valutà l'effetti di l'HBOT nantu à e funzioni cognitive generali di i pazienti dopu un ictus in u stadiu crònicu. A natura, u tipu è a situazione di l'ictus sò stati investigati cum'è pussibuli modificatori.

Metodi:

Un'analisi retrospettiva hè stata realizata nantu à i pazienti chì sò stati trattati cù HBOT per un ictus crònicu (> 3 mesi) trà u 2008 è u 2018. I participanti sò stati trattati in una camera iperbarica multi-postu cù i seguenti protokolli: da 40 à 60 sessioni ghjurnaliere, 5 ghjorni à settimana, ogni sessione includeva 90 minuti di ossigenu 100% à 2 ATA cù 5 minuti di freni à aria ogni 20 minuti. I miglioramenti clinicamente significativi (CSI) sò stati definiti cum'è una deviazione standard (SD) > 0,5.

Risultati:

U studiu hà inclusu 162 pazienti (75,3% masci) cù una età media di 60,75 ± 12,91. Di elli, 77 (47,53%) anu avutu ictus corticali, 87 (53,7%) ictus eranu situati in l'emisferu sinistro è 121 anu patitu ictus ischemichi (74,6%).
L'HBOT hà induttu un aumentu significativu in tutti i duminii di a funzione cognitiva (p < 0,05), cù l'86% di e vittime di l'ictus chì anu ottenutu CSI. Ùn ci era micca differenze significative dopu à l'HBOT di l'ictus corticali paragunatu à l'ictus subcorticali (p > 0,05). L'ictus emorragichi anu avutu un miglioramentu significativamente più altu in a velocità di trasfurmazione di l'infurmazioni dopu à l'HBOT (p < 0,05). L'ictus di l'emisferu sinistro anu avutu un aumentu più altu in u duminiu motoru (p < 0,05). In tutti i duminii cognitivi, a funzione cognitiva di basa era un predittore significativu di CSI (p < 0,05), mentre chì u tipu d'ictus, a situazione è u latu ùn eranu micca predittori significativi.

Cunclusioni:

L'HBOT induce miglioramenti significativi in ​​tutti i duminii cognitivi ancu in a fase cronica tardiva. A selezzione di i pazienti dopu un ictus per l'HBOT deve esse basata nantu à l'analisi funzionale è i punteggi cognitivi di basa piuttostu chè nantu à u tipu d'ictus, a situazione o u latu di a lesione.

Cr: https://content.iospress.com/articles/restorative-neurology-and-neuroscience/rnn190959


Data di publicazione: 17 di maghju 2024
  • Precedente:
  • Dopu: