banner_di_pagina

Nutizie

Chì cunnetta u campione record di l'Open d'Australia in single maschile cù e camere d'ossigenu iperbarica?

13 viste

Cù a fine di u 2024, accuegliemu a stagione festiva di Natale. Pocu dopu à e celebrazioni, u mondu di u tennis rivolge a so attenzione à u primu avvenimentu mundiale di u 2025 - l'Open d'Australia. Stu spettaculu annuale di tennis attirerà torna i fan di tuttu u mondu à Melbourne per applaudisce e so stelle preferite.

Quale hè u favuritu per vince u titulu di single maschile di l'Open d'Australia 2025 ? U campione in carica,Jannik Sinner, hà dimustratu una forma è una duminazione eccezziunali, ciò chì ne face un contendente di punta. Accantu à ellu, stelle cum'èDaniil Medvedev, Alessandru Zverev, èCarlos Alcarazsò ancu candidati forti per u tìtulu. Tuttavia, in termini di pupularità, nimu ùn supera u 10 volte campione di l'Open d'Australia,Novak DjokovicDopu avè fiascatu in e semifinali di l'Open d'Australia 2024, a legenda serba punta torna à ottene u so 11esimu titulu record à u Melbourne Park.

 

Cumu e camere d'ossigenu iperbariche beneficianu i ghjucatori di tennis?

 

L'appassionati di tennis sò ben cuscenti di l'immensi bisogni fisichi chì u sport impone à i ghjucatori, in particulare per a forza di e so braccia è a resistenza generale. Cumpete à l'Australian Open, una di e tappe più grandi di u tennis, ùn hè micca una impresa faciule. Per chì un ghjucadore passi da u primu giru à a finale, deve ghjucà sette partite in 14 ghjorni - una media di una partita ogni dui ghjorni. Mantene e prestazioni massime in un calendariu cusì estenuante rende cruciale a ripresa dopu a partita.

E camere d'ossigenu iperbariche (HBOT) sò strumenti preziosi in diverse industrie, è per l'atleti, offrenu benefici rivoluzionarii. L'HBOT aiuta à alleviare a fatica indotta da l'eserciziu, accelerà a ripresa fisica è mitigà e ferite legate à u sport. Ùn hè micca una surpresa chìNovak Djokovic, 10 volte campione di l'Open d'Australia in singolare maschile è 22 volte vincitore di u Grand Slam, sceglie a terapia cù ossigenu iperbarica cum'è elementu chjave in u so regime di ricuperazione dopu à partita. Integrandu HBOT in a so rutina di ricuperazione, Djokovic s'assicura di pudè ghjucà à u più altu livellu in tornei cusì esigenti.

 

U principiu di funziunamentu di e camere d'ossigenu iperbarica:

Principiu di a Camera d'Ossigenu Iperbarica

Chì sò i pinsamenti di Novak Djokovic nantu à e camere iperbariche à l'età di 30 anni?

 

Novak Djokovic, natu in u 1987, hà marcatu una tappa impurtante in a so carriera à a ghjovana età di 20 anni vincendu u so primu titulu à l'Australian Open in u 2008, chì era ancu a so prima vittoria di u Grand Slam. Cunnisciutu per u so atletismu rimarchevule è a so attenzione meticulosa à a ripresa è à a salute, Djokovic hà spartutu apertamente e so sperienze pusitivi cù a terapia cù ossigenu iperbarica.

In u 2017, à l'età di 30 anni, Djokovic hà parlatu à l'11esimu Simposiu Internaziunale, induve hà discuttu l'impattu di e camere d'ossigenu iperbarica nantu à a so prestazione è a so ripresa. Guidatu da u medicu australianu Dr. Malcolm Hooper, Djokovic hà integratu a terapia iperbarica in e so rutine d'allenamentu è di ripresa.

Djokovic hà messu in risaltu cumu l'ossigenoterapia iperbarica hà furnitu benefici significativi, cumpresi:

 Recuperazione dopu à partita:A terapia l'hà aiutatu à ottene una rapida ripresa è à ricuperà a resistenza dopu à partite è tornei impegnativi.

 Modulazione di u sistema immunitariu:Sessioni regulare in a camera iperbarica anu rinfurzatu u so sistema immunitariu, permettenduli di mantene e prestazioni massime per tutta a stagione.

 Supportu di furmazione cutidiana:Integrendu l'ossigenoterapia iperbarica in a so rutina, Djokovic hà utilizatu e camere micca solu per a ripresa, ma ancu cum'è misura preventiva per riduce u risicu di malatie è ferite.

L'intuizioni di Djokovic sottolineanu l'adozione crescente di camere d'ossigenu iperbariche in u mondu di u sport prufessiunale, mettendu in mostra u so putenziale per allargà a longevità atletica è ottimizà e prestazioni, ancu à i più alti livelli di cumpetizione.

Da u video, pudemu osservà chì in u 2017, Novak Djokovic avia utilizatu l'ossigenoterapia iperbarica per quasi una decina d'anni. Ciò significa chì dapoi u 2008, e camere d'ossigenu iperbarica sò state un cumpagnu custante in tuttu u viaghju di Djokovic chì hà vintu u Grand Slam, ghjucendu un rolu integrale in a so ripresa, resistenza è successu atleticu generale.

 

Quale hè u "ponte" trà Novak Djokovic è u principale produttore di camere d'ossigenu iperbarico in Asia?

 

Quandu Djokovic hà principiatu u so viaghju cù l'ossigenoterapia iperbarica, in Oriente, hè stata fundata una sucietà chjamata "MACY-PAN". Cù più di 18 anni di sviluppu, MACY-PAN hè cresciuta per cuncepisce è pruduce diversi tipi di camere d'ossigenu iperbariche, cumprese camere sdraiate, sedute è multifunzionali, morbide è dure. Cù una struttura di 100.000 piedi quadrati, una forza di travagliu di più di 130 impiegati è clienti in 126 paesi è regioni, MACY-PAN s'hè affermata cum'è u principale produttore di camere d'ossigenu iperbarica in Asia - ancu in u mondu - sustinuta da una robusta rete mundiale di post-vendita.

Novak Djokovic hè originariu di Serbia, un paese chì rapprisenta una di e principali basi di clienti di MACY-PAN. Frà i so clienti serbi notevuli ci sò Nemanja Majdov, u campione di u mondu in judo maschile (91 kg), è Jovana Prekovic, a medaglia d'oru di karate femminile (61 kg) à l'Olimpiadi di Tokyo 2020. Hè interessante nutà chì Majdov è Djokovic anu una stretta amicizia.

Majdov hà sperimentatu per a prima volta MACY-PANCamera iperbarica di tipu ST2200 à seduta dolce- cuncipitu per a terapia sia seduta sia sdraiata - in una clinica lucale in a capitale di a Serbia, Belgradu. Impressiunatu da i benefici terapeutici di a camera, hà dopu ottenutu uCamera d'ossigenu iperbarica ST801 à pusizione dolceè uCamera rigida HP1501da a cumpagnia MACY-PAN per u so usu persunale.

Leghjite più nantu à Nemanja Majdov è a so sperienza HBOT.

camera iperbarica
camera d'ossigenu iperbarica

Dopu chì Nemanja Majdov hà ottenutu e camere d'ossigenu iperbarica ST801 è HP1501, MACY-PAN hà seguitu da vicinu a prestazione di u campione mundiale di judo. Hè statu durante queste osservazioni chì a cumpagnia hà nutatu chì Majdov spartia spessu foto cù Novak Djokovic, mustrendu a so amicizia. À a surpresa di MACY-PAN, ci era ancu una foto di Majdov, Djokovic è u presidente di a Republika Srpska Milorad Dodik inseme.

Data a so stretta relazione, hè assai prubabile chì Majdov hà fattu scopre à Djokovic i benefizii di e camere ST801 è HP1501, invitendulu forse à sperimentà in prima persona a tecnulugia di ricuperazione d'avanguardia. Tali cullaburazioni sottolineanu u valore di a terapia cù ossigenu iperbarico trà l'atleti d'elite è a crescente fiducia in l'innuvazioni di MACY-PAN.

Majdov
Judo di Majdov
U cliente di MACY-PAN

I clienti d'oghje anu più opzioni di camere iperbariche chè mai, postu chì MACY-PAN hà lanciatu numerose camere d'ossigenu iperbariche innovative in l'ultimi dui anni. Trà e più notevuli ci hè a serie di camere multiplace HE5000, un pruduttu emblematicu chì presenta u culmine di a tecnulugia iperbarica. Cù sede in Shanghai, MACY-PAN hè strettamente ligata à a scena sportiva vibrante di a cità. Solu dui mesi fà, u Masters di Shanghai ATP 1000 2024 hè statu cunclusu à u Qizhong Tennis Center. Una squadra diRapprisentanti di MACY-PAN, cumpresi u direttore di vendita Rank è i culleghi Ella, Sandy, Erin, Ana è Delia, anu assistitu à l'eventu per sustene Novak Djokovic. Sfurtunatamente, Djokovic hà mancatu di pocu u campiunatu, finendu secondu in a finale di u singolare maschile.

MACY-PAN augura à Djokovic è à tutti i participanti à l'Open d'Australia 2025, sperendu in un torneu spettaculare.

Grazie per a lettura! Sè vo site interessatu à amparà di più nantu à e camere d'ossigenu iperbariche, ùn esitate micca à cuntattà ci aduprendu l'infurmazioni di cuntattu quì sottu!

Email: rank@macy-pan.com

Telefono/WhatsApp: +86 13621894001

situ web: www.hbotmacypan.com

Aspittemu cun impazienza di aiutà vi!


Data di publicazione: 26 dicembre 2024
  • Precedente:
  • Dopu: